Halo Wars 2: Tilpasset krigsmaling
Kjemp i stil med et nytt kjøretøyskall. Utstyr Banished-troppene dine med Pearl-White-skall og UNSC-styrkene med et Camo-skall. For bruk i flerspiller og Blitz-modus.