Halo Wars 2: 9 Blitz-pakker + 1 gratis
Gjør deg klar for Halo Wars 2s Blitz-modus med 9 Blitz-pakker og få 1 bonuspakker gratis! Bygg opp styrkene dine, lås opp nye enheter og øk nivået på eksisterende kort med denne startpakken til Halo Wars 2s Blitz-modus. Hver pakke inneholder et utvalg kort med sjeldenhet fra Common til Legendary.