Halo - REACH
Halo: Reach * for Halo: Master Chief Collection kommer til Xbox One som ser bedre ut enn noensinne, inkludert opptil 4K UHD-oppløsning og HDR på Xbox One X-konsoller. Experience den tragiske og heroiske historien om Noble team, en gruppe spartanerne, som gjennom store offer og mot, reddet utallige liv i møte med umulige odds. Planeten Reach er menneskehetens siste forsvarslinje mellom gripe pakt og deres endelige mål, ødeleggelsen av jorden. Hvis den faller, vil menneskeheten bli skjøvet til randen av ødeleggelse. \ nEnjoy ikoniske Halo-flerspiller * *-opplevelser med generasjon-definerende spiller tilpasning, uforglemmelige kart og klassiske spillmoduser. Battle alene eller med troppen mates i skuddveksling for å overleve mot endeløse bølger av fiender deployere med stadig økende vanskelighetsgrad. Alle gjengitt i forbløffende detalj på Xbox One og Xbox One X. * Halo: The Master Chief Collection er nødvendig for å spille (Digital bare) Halo: Reach. * * Halo: Reach PvP multiplayer er inkludert med Halo: The Master Chief Collection. Dette kjøpet leverer den opprinnelige Halo: Reach kampanje og skuddveksling spillmoduser.