Halo 5: Guardians – Power Up REQ-pakke
Slipp løs en rekke nye kampforsterkninger i Halo 5: Guardians med Power Up REQ-pakken! Kraftøkningene Active Camo, Damage Boost, Overshield og Speed Boost er utviklet for å hjelpe Spartans i Warzone-simuleringer, og de kan raskt snu kampbildet på hodet på enhver slagmark. Power Up REQ-pakken låser opp 1 Power Up-sertifisering, om tilgjengelig, samt 16 Power Up REQ-er for engangsbruk.