Halloween-nivåer
Introduserer 30 NYE skumle nivåer på sesongkartet! Prøv det HELT NYE hjelpemiddelet «Peek-a-Boo»! To NYE spillsystemer: Mat spøkelsene og knask-eller-knep! Finn 10 gresskar for å låse opp en spesialbelønning!