Grumio's Last Trick Bag
Utvid spillopplevelsen din med den nye offisielle utvidelsen for Divinity: Original Sin - Enhanced Edition! Last Trick Bag DLC introduserer en pakke full med overraskelser: - Grumios Ryggsekk - Hefte med oppskrifter - 3 x Grumio's Cotton Candy Dye - 2 x Granatingredienser - 1 x Inert Wand Med disse ingrediensene kan du opprette: - Scales of Steel-granat - White Dragon wand (med én Isveggferdighet) Etter nedlasting vil disse DLC-objektene vises i inventaret ditt.