Grumio's Forgotten Trick Bag
Utvid spillopplevelsen din med den nye eksklusive utvidelsen for Divinity: Original Sin - Enhanced Edition! Forgotten Trick Bag DLC introduserer en pakke full med overraskelser: - Grumios Ryggsekk - Hefte med oppskrifter - 3 x Grumio's Petrol Brand Dye - 2 x Granatingredienser - 1 x Inert Wand Med disse ingrediensene kan du opprette: - Breaching Fire-granat - Silver Dragon wand (med én Teleporteringsferdighet) Etter nedlasting vil disse DLC-objektene vises i inventaret ditt.