Grim Legends Collection
Bli en del av legendene i en fortryllende og mørk verden full av dystre skoger, forbudte templer og falleferdige byer i den fantastiske Artifex Mundi-trilogien. Redd søsteren din fra en urgammel forbannelse. Tilegn deg legende egenskaper og redd dronningen i ørneslottet fra en mystisk sykdom. Ta på deg jobben som nådeløs monsterjeger i en ødelagt by som vil gjøre bot. Grim Legends venter!