Grim Legends 3: The Dark City
Ta på deg jobben som nådeløs monsterjeger i en falleferdig by som vil gjøre bot. Når den kraftfulle gjenstanden som binder Koshmaar – en fryktinngytende skapning fra en annen verden – blir stjålet, må du legge ut på en reise til den gotiske byen Lichtenheim, der Maskwraiths har søkt tilflukt – demoniske skapninger som er ødelagt av en kraft fra en annen dimensjon. Besvar Dark Citys kall!