Grim Legends 2: Song of the Dark Swan
Når en mystisk sykdom rammer dronningen i Ørneriket, blir det sendt bud etter en kjent helbreder som kan undersøke henne. Historien tar en brå vending når den nyfødte prinsen forsvinner under mystiske omstendigheter. Helbrederen har bare én dag på seg til å nå ruinene av Svaneriket og løse mysteriet om forbannelsen som hviler over kongefamilien.