Greaser Pack
Greaser-pakken til Mafia II handler om hastighet. Disse 2 nye hotrod-bilene gir deg garantert seieren hver gang. Kombiner dem med de 2 nye dressene til Vito, en med lærjakket og tunge støvler, og den andre med en racingdrakt i lær, og du er klar til å starte motoren.