Gravel Free car Ford HRX
Den spektakulære Ford HRX har endelig kommet til Gravel Channel. Bilen er riktig valg for ethvert terrengløp, med en perfekt kombinasjon og ytelse og kjøreegenskaper. Den stopper ikke for noe eller noen!