Gravel Colorado River
Den brennhete ørkenen i Arizona er perfekt for den nye Off-road Masters-episoden. Gravel Channel vender tilbake til USA med nye baner og spektakulære Wild Rush-løp som foregår ved en demning på Coloradoelven.