Gratis Toy Box Pack-forhåndsvisning
Få en smak av Crackdown 2 Premium Toy Box Pack med denne gratis forhåndsvisningen! Skap kaos med Vehicle Tag og en utvidet "Keys to the City"-modus, og spill sammenl med spillere som har kjøpt Premium-versjonen. Oppgrader til Premium Toy Box Pack for å låse opp ekstra leker og skatter, inklusiv Squad Chopper, Suit Thrusters, nye farger til agentenes armering og Vehicle Tag, bare for å nevne noen.