Gratis kupong for figurredigering
Med denne kupongen kan du endre utseendet (deriblant kjønnet) til jegerfiguren din fra skjermen for valg av lagringsdata. Vær oppmerksom på at du ikke kan forandre jegerfigurens navn eller Palicos navn og utseende. Obs! - Kan kjøpes bare én gang. - Kan brukes til å endre bare én figur én gang.