Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City
Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City inneholder både The Lost and Damned og The Ballad of Gay Tony, og du trenger ikke et eksemplar av originalspillet Grand Theft Auto IV for å spille. I The Lost and Damned får du oppleve Liberty City som Johnny, et veteranmedlem av motorsykkelbanden The Lost. Johnny har skaffet forretninger til The Lost i Liberty City, men lojaliteten hans retter seg fremfor alt til klubbmerket på ryggen, og til Billy Grey, klubbens president. Men når Billy kommer tilbake fra avrusing innstilt på blodbad og et utsvevende liv, havner Johnny midt i en grusom bandekrig mellom rivaliserende gjenger om kontroll over en by som er revet i stykker av vold og korrupsjon. Kan brorskapet overleve? The Ballad of Gay Tony gir Liberty City en overdose våpen, glitter og skitt. I rollen som Luis Lopez, deltidsgangster og fulltidsassistent for den legendariske nattklubbeieren Tony Prince (også kalt "Gay Tony") må spilleren kjempe med motstridende lojalitet til familie og venner – uten å vite hvem han kan stole på – i en verden der alle har en prislapp.