Goosebumps: The Game
Veien hjem fra skolen i dag kommer til å bli skumlere enn vanligvis … det kjedelige nabolaget ditt er oversvømt av monster! Varulver jakter i skogene, gnomer streifer rundt barfot og fugleskremsler vandrer ved midnatt. Men dette er ikke vanlige monster – de er R.L. Stines berømte Goosegumps-monster som har sluppet løs fra bøkene og er ute etter å lage kaos! Du må bruke all din list for å undersøke omgivelsene, finne ledetråder og utmanøvre monstrene før det er for sent! Overlev en reise gjennom nabolaget, kom til bunns i mysteriene i Dead House og snik deg rundt i kjøpesenteret etter stengetid – bare da kan du konfrontere Slappy og stoppe hans onde hevnplaner!