Gangs of Sherwood – Lionheart Skin Set
Ta stolt på deg fargene til Kong Richard Løvehjerte på korstoget mot tronraneren som undertrykker England. Dette settet inneholder fire eksklusive antrekk og rustning- og våpendesign for spillets helter.