Gamle relikvier - Innholdspakke
Forsvar Seras hellige relikvier i to nye konkurransebaserte flerspillerbaner; "Fortapt by" og "Museet" og kjemp i den returnerende klassikeren "Utstempling" eller hold linjen i den nye eksklusive overhøvlet-banen "Avdelingen". Du får også et nytt flerspillermodus; "Gjennombrudd".