Galactic Adventures figur- og nivåpakke
Nyt enda mer moro med flere galaktiske eventyr med General Mayhem og Rex Dangervest! Etter at Justice Leagues skip ble ødelagt, må General Mayhem finne dem og ta dem med til spaplaneten. Dronningens bryllupsplaner er i full forvirring, og General Mayhem må fullføre oppdraget hennes og dra tilbake til dronningens palass for å få seremonien tilbake på riktig spor. Møt Rex Dangervest før han blir cowboyen, rompiraten, arkeologen og raptortreneren som vi møter i filmen. På sin vei til å bli en galaktisk legende må han temme og trene de ville og ustyrlige raptorene. Rex går gjennom alt fra skateboarding til våpenopplæring og romskipsreparasjon, og må ha et mannskap som er i toppform hvis han vil møte Emmet.