Frostpunk: The Last Autumn
OM UTVIDELSEN The Last Autumn er et vendepunkt for Frostpunk-universet. Utvidelsen finner sted før hovedspillet, og her avdekkes hendelsene på Site 113 og kampen om å lage generatoren før det iskalde sløret dekker jorden. Frostpunk-universet utvides med et nytt miljø, nye Books of Laws, unike teknologier og en rekke nye bygninger som du kan bruke til å forme samfunnet og byen på ukonvensjonelle måter. Du leder en gruppe ingeniører som jobber med Generatoren, et av verdens største teknologiske underverk, og oppgaven krever at du tilpasser strategien din til ekstraordinære situasjoner. Som lederen av Site 113 må du håpe på det beste, samtidig som du forbereder deg på det verste. For dronningen og riket! DENNE UTVIDELSEN ER EN DEL AV DET OFFISIELLE FROSTPUNK-SESONGPASSET Det offisielle sesongpasset for Frostpunk er komplett og ute nå! Her får du tilgang til alt ekstrainnhold som har kommet til spillet siden utgivelsen, inkludert tre utvidelser (The Last Autumn, On The Edge og The Rifts) som tar historien videre, og som gir deg mer innsikt i spilluniverset.