Frostlord Pack
Regjer over vintermånedene og bli frostlorden du alltid var ment å være. Denne pakken inneholder massevis av juveler og andre godsaker som kan hjelpe deg på din kalde reise. Pakken kan bare kjøpes én gang per konto. For å hente gjenstandene i pakken, må du dra til postboksen i Heroes Marketplace eller Private Tavern. Pakken inneholder: 13 000 edelstener som kan brukes til å kjøpe helter, utsmykninger, kostymer og annet. 10 Mythical Defender-pakker som kan gi deg en rekke kosmetiske belønninger, slik at du kan ta deg så godt ut som mulig! 3 av hver pakke med Campaign-skår, til og med Chaos VI, som kan brukes til å gi heltene og forsvarsverkene dine unike bonuser. «Frostlord»-tittelen, som du kan bruke for å vise hele Etheria hvor dyktig du er. Legendarisk Katkarot-kjæledyr, som du kan bruke for å oppnå ultimat makt!