Four Kings Casino: Sjetong Pakke 50,000
Sjetonger er spillets valuta som du kan bruke på alle spillene i kasinoet. Dette inkluderer alle dine favoritt kasino spill som Poker, Blackjack, Rulett, Baccarat, Bingo og mer! Spill spill for å tjene RP og belønn deg selv med hundrevis av alternativer for din avatar.