Four Kings Casino: Double Down Begynner Pakke
Four Kings Casino - Double Down Begynner Pakke Denne "Double Down" Begynner Pakken gir deg ekstra spill bonuser på "The Four Kings Casino and Slots". Denne pakken inkluderer: - 150,000 Sjetonger - Grunnleggerens Jakke - "Double Down" Skilt Sjetonger er vår valuta som du kan bruke til å spille alle av casino spillene. Bonus klær vil umiddelbart være tilgjengelig via Avatar Tilpasning og "Double Down" Skiltet vil vises i sosial-kategorien.