Første kontakt-pakke
Inneholder Første kontakt-drakten og Forhandler.Første kontakt-drakt: Bygd av S.C.A.F. for møter med ukjente enheter. Den er utstyrt med et lag av gull for å beskytte mot lengre perioder i verdensrommet.Forhandler: Den overklokkede, topp-monterte Tesla-strålen er kapabel til å gjøre en organisme stort som et menneske om til små deler med ett enkelt skudd. Linevåpenet som er plassert på undersiden ser ut til å ha blitt bygd ene og alene for å tilintetgjøre organisk vev på avstand.