Forhåndsbestilling av SYNDUALITY Echo of Ada
Forhåndsbestill nå, så får du følgende bonusinnhold: - DAISYOGRE-delesett Inkluderer kropp, arm og bein til CRADLECOFFIN DAISYOGRE - Bonustilgang i 48 timer for åpent nett-testen *Bonusen gjelder ikke etter åpent nett-testperioden SYNDUALITY Echo of Ada foregår i 2222, mange år etter at et mystisk, giftig regn kalt «Den nye månens tårer» utslettet mesteparten av menneskeheten og skapte deformerte skapninger som nå jakter på det som er igjen av menneskeheten. Midt i kaoset blir menneskene tvunget til å bygge opp et tilfluktssted under bakken for å overleve. Ta på deg rollen som en omstreifer som jakter på den sjeldne substansen AO-krystaller. Du må samarbeide med en KI-partner når du møter xenomorfe Ender-skapninger og overleve farene på overflaten. OVERLEV OVERFLATEN Kom deg opp fra undergrunnen til en overflateverden full av fiendtlige Enders, giftig regn og andre fiender mens du kjemper om ressurser. Reis rundt med din egen CRADLECOFFIN, samarbeid med en Magus og følg med på andre spillere. Ett eneste feiltrinn er nok til å miste både mechaen din og dyrebare forsyninger som er etterlatt av de gjenværende menneskene. MAGUS – DIN EGEN, PERSONLIGE PARTNER Denne humanoide KI-en hjelper til med utforskning, plyndring og kamper. Hver modell har en egen personlighet, og utseendet kan tilpasses som du vil. De gir skreddersydde tilbakemeldinger om målet du har for øyeblikket, basert på analyser av tidligere oppdrag, så du ikke gjør de samme feilene flere ganger. Hold Magusen din i nærheten, da den også kan hjelpe deg hvis du havner i problemer! CRADLECOFFIN – DITT EGET FREMKOMSTMIDDEL CRADLECOFFIN er en allværsenhet med to bein utviklet for det ugjestmilde terrenget på overflaten. Hver av disse mechaene har eget utholdenhetsnivå, egen lastekapasitet og og egen driftstid og kan tilpasses ytterligere med mange deler og våpen som passer forskjellige oppdrag og spillestiler. Lag nye deler ved å samle ressurser og oppgradere garasjen din, og oppdag hvor overlegen en CRADLECOFFIN kan bli!