Ford Shelby GT500
Kjør et monster og kjenn på adrenalinet. Shelby GT500 er en variant av Ford Mustang med høy ytelse, og byr på mer enn 800 hestekrefter. En legendarisk bil skapt for mer rå kraft, ytelse og kjøreegenskaper. FORHÅNDSBESTILL NÅ og få tidlig tilgang til den legendariske Ford Shelby GT500.