"Floating Object of Memories" Costume for Flammi
Flammi heier på Yumia kledd i et hvitt pannebånd! Legger til «Floating Object of Memories»- antrekket til Flammi. Merk: Dette innholdet kan bli tilgjengelig for kjøp eller gjort gratis på en senere dato. Antrekkene blir tilgjengelige når du har låst opp basebygningen (base building) og bygget en garderobe (Dressing Room). Dette antrekket er inkludert i «Atelier Yumia – Aladiss Investigation Preparation Set». Se det offisielle «Atelier Yumia»-nettstedet for mer informasjon.