Lake Dylan i Minnesota er på over 80 000 kvm og har 11 fiskearter og et variert miljø å utforske. Fra brygger og moloer i delvis bymessige strøk til bredder med jordbruksområder og skog, så fisking rundt denne innsjøen gir mange ulike opplevelser. For ikke å glemme selve innsjøen, med stor dybdevariasjon i åpent vann samt øyer med hus og andre byggverk du kan dra til. I tillegg til troféhavabbor som kan bli over 3,6 kg, og gjedde på over 20,4 kg inneholder sjøen også stor muskellunge, tiger-muskellunge og lepisosteus osseus. Muskellungen kan bli opp til 24 kg. En slik vidstrakt innsjø og store fisker tester ferdighetene dine og utstyret ditt til det ytterste!