Lago del mundo (Verdensinnsjøen) ligger i det varme, solstekte Andalucia sør i Spania, og den er kjent som et kjempebra fiskested! Innsjøen på litt over 4 kvadratkilometer er den første der du kan fiske fra stasjonære steder (utstikkere) rundt innsjøen. Du kan også dra ut på vannet i en splitter ny oppblåsbar båt fra Haichou. Fra utstikkere rundt innsjøen kan du fiske svære maller på over 90 kg i dette rike miljøet og karper på over 30 kg. Utforsk det store området med båten og fisk etter lakseabbor, gjedde, gjørs og abbor. På Lago del mundo kan du fiske på flere ulike måter og etter mange arter, og fiskene har drømmestørrelse!