Jezioro Bestii, også kjent som «Beistets innsjø», er en flott innsjø i de polske fjellene på nesten 73 mål. Denne flotte innsjøen har en rekke predatorer, og den har blitt berømt for sine monstrøse innbyggere, blant annet gjedder på over 22,68 kg, gjørs på over 9,1 kg, og malle på 38,55 kg. Solid utstyr og tålmodighet kreves for å få et av disse monstrene på kroken, og er du heldig får du tidenes fangst – bare pass deg for tennene når du holder fisken! Det er imidlertid ikke alt denne innsjøen har å by på, den har nemlig også mange andre fisker du kan fange, som karpe på over 22,7 kg, brasme, suter, mort, sørv og abbor. Med 13 forskjellige arter å fange, 25 troféfisker å spore opp og fange, og 5 forskjellige prestasjoner å låse opp, må du dra nytte av alle ferdighetene du har for å mestre denne innsjøen.