Gigantica Road Lake er et fullt lisensiert fiskested i Frankrike, og er en del av Gigantica-komplekset. Road Lake, som ikke er ulike Main Lake, er hjem til hardtkjempende og store karper, og her har du alltid sjansen til å fange en ny personlig rekord! Denne innsjøen er på over 202 mål, og er gjenskapt ned til hver minste detalj. Innsjøen er kjent for mengden action som garanteres grunnet det store antallet fisk. Gjennomsnittsvekten på karpene i denne innsjøen er godt over 13,6 kg – flere av dem veier mellom 18 og 22,6 kg. Kronjuvelen i denne innsjøen er fiskene som veier over 29 kg. Dette landskapet består hovedsakelig av karper – ca. 900 av dem, deriblant 50 troféfisker. Det finnes også et lite antall gjedder på 6,8 kg å fiske mens du venter på at karpen skal bite på agnet ditt.