First Order Siege of Takodana-nivåpakke
First Order Siege of Takodana-nivåpakken utvider LEGO Star Wars: The Force Awakens med et nytt perspektiv for det spennende angrepet på Maz' slott. Storm kysten til Takodana med Kylo Ren og First Order for å fange Rey og BB-8 … og knuse Resistance for alltid.