FINAL FANTASY X/X-2 HD Remaster
FINAL FANTASY X/X-2 HD Remaster bringer de tidløse klassikerne fremover til dagens generasjon, for både gamle og nye fans. FINAL FANTASY X forteller historien om blitzball-stjernen Tidus, som reiser sammen med den unge og vakre summoneren Yuna. Sammen må de redde verdenen Spira fra en uendelig sirkel av ødeleggelse forårsaket av det gigantiske kaoset Sin. FINAL FANTASY X-2 tar deg med tilbake til Spira, to år etter starten på den evige roen. Etter å ha sett et mystisk, men gjenkjennelig, ansikt i en sfære, bestemmer Yuna seg for å bli en Sphere Hunter og, sammen med partnerne Rikku og Paine, legger hun ut på en ferd som bringer henne verden rundt i jakten på svar. Opplev Spiras verden i over 100 timer spredt utover de to klassiske spillene. Hovedfunksjoner: Forbedret grafikk i HD -Helter, skurker, monstre, omgivelser og mellomsekvenser har fått grafiske forbedringer i HD, slik at du kan oppleve disse klassikerne med forbløffende oppdatert grafikk. Klassisk eller nytt lydspor – Valget er ditt -Skreddersy spillopplevelsen og bytt mellom det nytolkede musikksporet eller det klassiske fra originalene. En spillopplevelse på over 100 timer -Gjenopplev alle kampene og de gripende øyeblikkene med over 100 timer spilling totalt.