FIA European Truck Racing Championship Indianapolis Motor Speedway Track
Indianapolis Motor Speedway har vært den mest prestisjefylte banen i USA siden den ble bygd i 1909, og er verdens nest eldste motorsportbane. Den rommer over 400 000 tilskuere, noe som gjør den ideell for legendariske motorsportoppgjør. I ETRC er Indianapolis den ideelle banen for å vise fram lastebilenes kraft.