FFXV Feriepakke+
Denne pakken inkluderer et utvalg av hendige gjenstander og en billett til et eget karneval som kommer i spillet i januar 2017. ・Ring of Resistance ・Tech Turbocharger ・Armiger Accelerator ・Blitzer's Fanfare ・Tactician's Fanfare ・Key of Prosperity ・Stamina Badge ・Festive Ensemble* ・Photo Frames (Eksklusivt til feriepakken)* ・Carnival Passport Obs: Gjenstander markert med stjerne (*) kommer med januar-oppdateringen. Funksjonaliteten til Carnival Passport er identisk med den kostnadsfrie utgaven. Spillere som har kjøpt Feriepakke+ kan også laste ned den kostnadsfrie utgaven. Oppdatering: Festivalen er ikke lengre tilgjengelig, fra og med 02:00 19. februar 2017.