FFXV Feriepakke (Kostnadsfri ugave)
Denne pakken inkluderer et utvalg av hendige gjenstander og en billett til et eget karneval som kommer i spillet i januar 2017. ・Nixperience Band ・Warrior's Fanfare ・Choco-Mog Tee* ・Carnival Passport Obs: Gjenstander markert med stjerne (*) kommer med januar-oppdateringen. Funksjonaliteten til Carnival Passport er identisk med kjøpsutgaven av feriepakken. Oppdatering: Festivalen er ikke lengre tilgjengelig, fra og med 02:00 19. februar 2017.