FFXIII-2-pakke: Kjemp med stil
Denne pakken inneholder colosseumsmotstanderen Omega og to nye klesplagg: Summoner's Garb (Serah) og Battle Attire (Noel).For å møte Omega må du først gå til Historia Crux (f.o.m. kapittel 2) og så velge "Coliseum -??? AF-".Du kan bytte klesplagg via hovedmenyen. Nye klesplagg vil ikke alltid kunne vises i enkelte mellomsekvenser og historiedeler.Denne pakken kan også lastes ned ved bruk av en kampanjekode. Kampanjekoden vil ikke lenger kunne brukes om du allerede har kjøpt denne pakken.