Feriekompatibilitet
Katalogdata for ""Ferieantrekk"". Dette lar deg se alle ""Ferieantrekk"" som motstanderne har på seg. *Dette innholdet er kun kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Det vil ikke fungere med andre spill. *Denne nedlastingen gjør det kun mulig å se antrekk, ikke å bruke dem.