Fendt 900 Black Beauty
Utvid opplevelsen din i Farming Simulator 17 med det nedlastbare innholdet Fendt 900 Black Beauty som gir deg tilgang på en unik traktor. Etter at du har lastet de ned, finner du den i butikken i spillet. Husk på at du må ha nok penger i spillet for å kunne kjøpe dem. Denne traktoren er inkludert i sesongpass-tilbudet. Har du sesongpass, trenger du ikke å kjøpe dette innholdet.