Femme fatale-ferie
Pakke med alternative antrekk til USFIV. Inneholder antrekk med ferietema til Chun-Li, C.Viper, Sakura, Rose og Cammy. Kle deg i noe nytt, og bank opp motstanderne med stil! *Dette innholdet er kun kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Det vil ikke fungere med andre spill.