Fated Winter Pack
Gjør deg klar til å konfrontere de frosne hordene i Etherian-fjellene. Pakken inneholder et unikt kostyume til jegerinnen din, samt andre godsaker som kan hjelpe deg å slå tilbake mot De gamle! Pakken kan bare kjøpes én gang per konto. For å hente gjenstandene i pakken, må du dra til postboksen i Heroes Marketplace eller Private Tavern. Pakken inneholder: 2000 edelstener som kan brukes til å kjøpe helter, utsmykninger, kostymer og annet. 1 Frostfanged Huntress-kostyme som du kan dra ut i vinterkulden med. Fem pakker med Campaign-skår som kan brukes til å gi heltene og forsvarsverkene dine unike bonuser.