Farming Simulator 19 - Valtra N-Series Gold DLC
Det nedlastbare innholdet Valtra N-Series Gold Tractor er eksklusivt for Xbox One. Bygg på Farming Simulator 19-opplevelsen din med Valtra N-Series Gold-utvidelsespakken som gir deg tilgang til denne unike traktoren. Når den er lastet ned blir tilleggsinnholdet tilgjengelig på spillets interne butikk. Pass på at du har nok spillvaluta for å kjøpe det.