Farming Simulator 19 - Mahindra Retriever DLC
Bygg på Farming Simulator 19-opplevelsen din med Mahindra Retriever-utvidelsespakken som gir deg tilgang til dette unike nyttekjøretøyet. Når den er lastet ned blir tilleggsinnholdet tilgjengelig på spillets interne butikk. Pass på at du har nok spillvaluta for å kjøpe det.