Farming Simulator 17 - Season Pass
Opplev alt Farming Simulator 17 har å by på med sesongbilletten som gir deg tilgang til alt av nedlastbart innhold, inkludert følgende: - Challenger MT800E Field Python - Challenger MT900E Anaconda - Fendt 939 Black Beauty - KUHN Equipment Pack - Big Bud Pack - Platinum Expansion - Ropa Pack Utforsk mulighetene for jordbruk i et nytt nordamerikansk økosystem. Kjør over 250 gårdskjøretøy og maskiner fra over 75 produsenter, inkludert nye merker som Challenger, Fendt, Massey Ferguson eller Valtra. Høst inn flere typer avling, nå også inkludert solsikker og soyabønner. Ta vare på dine husdyr – storfe, småfe, fjærfe og nå også svin – prøv deg på skogbruk, og selg dine produkter for å ekspandere gårdsdriften! Transporter varene med varebiler og lastebiler, eller last dem på et tog for å nå din destinasjon. Ekspander din gård på nettet sammen med andre spillere, og last ned mods fra vårt nettsamfunn for enda flere spilloplevelser i Farming Simulator!