Farming Simulator 17 - Premium Edition
Farming Simulator 17 Premium Digital Edition inkluderer spillet og sesongpass. Prøv deg som moderne bonde i Farming Simulator 17! Utforsk nye nord-amerikanske omgivelser. Bruk over 250 landbruksmaskiner og utstyr fra over 75 produsenter, deriblant nye merker som Challenger, Fendt, Valtra og Massey Ferguson. Høst inn nykommerne solsikker og soyabønner. Ta deg av buskapen – kveg, sauer, kyllinger og nå også griser. Og driv skogen og selg varene dine for å utvide gården! Frakt varene med lastebiler og hengere, eller bruk toget. Utvid gården din online sammen med andre spillere, og last ned mods laget av samfunnet som gjør at Farming Simulator-opplevelsen stadig blir større og bedre!