Far Cry Primal - Oppdragene i serien «Mammutlegenden»
Drikk fra sjamanens kopp for å oppleve livet som mammut. Bruk den enorme styrken din til å kjempe for flokkens overlevelse. Inkluderer oppdragene i serien «Mammutlegenden» («Beistdueller», «Jakt på jegerne» og «En konge i nød»).