Far Cry 3: DELUXE-NEDLASTINGSPAKKE
Få enda mer galskap med Far Cry 3 Deluxe-pakken. Med seks solospilloppdrag, fire sjeldne dyr å jakte på, bue og signalpistol til flerspillet og alt tidligere lansert innhold fra Apepakken, De glemte ekspedisjonene, Krigerpakken og Rovdyrpakken.