Fallout 76: 4000 (+1000 i bonus) Atoms
Kjøp 4000 atoms (+1000 i bonus), en valuta i spillet som kan brukes i Atomic Shop til å kjøpe nye plagg, våpenteksturer, rustningteksturer, uttrykksikoner, innredninger og mer!