Fallout 76: 2000 (+400 i bonus) Atoms
Kjøp 2000 atoms (+400 i bonus), en valuta i spillet som kan brukes i Atomic Shop til å kjøpe nye plagg, våpenteksturer, rustningteksturer, uttrykksikoner, innredninger og mer!